Értékesítési ügyintézőt keresünk
Talpraesett vagy, és szeretsz kis csapatban, jó hangulatban dolgozni?
Szívesen tartasz kapcsolatokat másokkal, és szereted az átlátható, kipipálható feladatokat?
Érdeklődsz a nagy gépek, a műszaki szerkezetek és a különleges témák iránt?
Munkagépek alkatrészeivel foglalkozó családi vállalkozásunk ügyintézőjét keressük, ahol a már kialakított értékesítési folyamatokat fogod koordinálni, kapcsolatot tartasz a vevőkkel és naprakészen tartod a megrendeléseket.
Kik vagyunk?
A Ketten Gép Kft. egy harminc éve stabilan működő, jelenleg 15 fős családi vállalkozás, ami építőipari munkagépek alkatrészeivel foglalkozik. Széles portfóliónk – értékesítés, szerviz és bérbeadás – egyedülálló a magyar piacon, így ügyfeleink problémáira személyre szabott, komplex megoldásokat tudunk nyújtani. Partnereink között van például a Penta Kft., a Swietelsky Magyarország Kft., az Axiál Kft., valamint számos munkagép-kölcsönzéssel foglalkozó cég is. Telephelyünk – az iroda, a mellette lévő raktár és a műhely – az M0-s mellett, a nagytarcsai ipari parkban található.
Milyen feladataid lesznek?
- Elsősorban az ügyfelekkel való telefonos és személyes kapcsolattartás lesz a feladatod. Telefonon egyeztetsz velük a megrendelt áru átvételéről, fizetéséről és szállításáról.
- Megszervezed a fuvart annak, aki kiszállítást kért, és eligazítod, segíted a személyes átvételre érkező ügyfeleket.
- Számlázol, szállítólevelet és egyéb dokumentumokat állítasz ki.
- Naprakészen tartod és kezeled a már folyamatban lévő vevői – és később a szállítói – megrendeléseket. Te felelsz majd azért, hogy a termékmozgás folyamatos és zökkenőmentes legyen.
- Nyomon követed a készlethiányos termékeket és előkészíted a megrendelésüket.
- A számlákkal és megrendelésekkel kapcsolatos információkat a NaturaSoft rendszerben rögzíted, frissíted.
- Kapcsolatot tartasz a külföldi partnerekkel angol nyelven – elsősorban e-mailben, szükség esetén telefonon.
- Ahogyan bővül a termékismereted (ebben maximális támogatást nyújtunk neked), fokozatosan bevonunk majd az értékesítés egyéb folyamataiba is.
Amit mi biztosítunk:
- Fontos számunkra a pontos munkakezdés és -befejezés, a hatékony munkaszervezés. A munkaidőd hétköznap 7.00–15.30-ig tart majd – pénteken 14.00-ig –, irodai jelenléttel.
- Garantáljuk, hogy nem fogod hazavinni a munkát, nem kell számolnod túlórával és hétvégén sem csörög majd munkaügyben a telefonod.
- Odafigyelünk arra, hogy optimális irodai környezetet biztosítsunk a munkatársainknak. Kényelmes szék, kávé, tea, néha aprósüti vagy pogácsa, télen meleg kabát – fontos számunkra, hogy jól érezd magad, ha velünk dolgozol.
- Mivel egyre többen vagyunk, új irodai tér kialakítása előtt állunk: lehetőséged lesz magadra szabni a munkakörnyezetedet.
- Az irodában 6 fős csapatban, jó hangulatban, támogató közegben dolgozunk. Közvetlen felettesed az értékesítési vezető lesz, az ő munkáját fogod támogatni.
- A munkába járás költségét megtérítjük, akár autóval, akár tömegközlekedéssel jársz be.
- Fix fizetéssel számolhatsz, amit legkésőbb minden hónap 5-éig utalunk a számodra. A fizetéseket minden évben emeljük, hogy ne maradjunk le az inflációtól, és ha már legalább egy éve itt vagy, akkor év végén bónusszal honoráljuk a munkádat.
- Nagyra értékeljük a nyitottságot és a tanulni vágyást: munkádhoz kapcsolódóan képzésekben vehetsz részt, aminek a költségét a cég állja.
- Kiemelt figyelmet fordítunk a betanításodra, folyamatos támogatásban lesz részed.
Amit mi várunk tőled:
- legalább középfokú végzettség
- magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, online felületek, Google Drive)
- angol nyelv használata írásban és szóban egyaránt (B1-B2 szint, középfokú nyelvtudás)
- jó kommunikációs készség, udvariasság, önállóság: ne gyere zavarba, ha valaki hozzád szól, vagy egy ismeretlen helyzettel kell kezdeni valamit
- nyitottság és hajlandóság a tanulásra, mert itt biztos sok újat fogsz látni-hallani
- pontosság és igényesség – magadra és a munkádra egyaránt
Előnyt jelent:
- ügyfélkezelésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett korábbi tapasztalat
- kereskedelmi gyakorlat (számlázás, megrendelések kezelése, stb.)
- műszaki területen szerzett tapasztalat, vagy ilyen irányú érdeklődés
- építőipari gépekről, azok alkatrészeiről, egyéb műszaki téren szerzett ismeretek és tapasztalat
- NaturaSoft program (vagy egyéb komplex számlázó- és készletkezelő program) és/vagy Trello ismerete
Munkavégzés helye:
A Ketten Gép telephelye könnyen megközelíthető helyen, az M0-ás mellett lévő nagytarcsai ipari parkban található. A közlekedés ezen a környéken zökkenőmentes, nem kell nagy dugókra számítanod. Ha a közelben laksz, akár kerékpárral is jöhetsz a munkába, de az autóbusz is jó választás lehet, hiszen a 480-as és a 482-es számú busz közvetlenül az irodánk előtt áll meg.
Bérezés
Ebben a munkakörben bruttó 550.000–600.000 Ft fizetést tudunk biztosítani, képzettségtől és tapasztalattól függően. Emellett megtérítjük a munkába járás költségét, és teljesítményed függvényében év végi bónuszra is számíthatsz.
Jelentkezés
Felkeltettük az érdeklődésedet? Küldd el önéletrajzodat a marketing@kettengep.hu email-címre. Kérjük, leveledben emellett írj pár sort kötetlenül magadról, és hogy miért érdekel ez az állás, miért dolgoznál szívesen velünk.
Azokkal a pályázókkal, akik a megjelölt alapfeltételeknek megfelelnek, felvesszük a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessünk egy személyes beszélgetésre is.