Értékesítési ügyintézőt keresünk

2023.11.17.

Talpraesett vagy, és szeretsz kis csapatban, jó hangulatban dolgozni?
Szívesen tartasz kapcsolatokat másokkal, és szereted az átlátható, kipipálható feladatokat?
Érdeklődsz a nagy gépek, a műszaki szerkezetek és a különleges témák iránt?

Munkagépek alkatrészeivel foglalkozó családi vállalkozásunk ügyintézőjét keressük, ahol a már kialakított értékesítési folyamatokat fogod koordinálni, kapcsolatot tartasz a vevőkkel és naprakészen tartod a megrendeléseket.

Kik vagyunk?

A Ketten Gép Kft. egy harminc éve stabilan működő, jelenleg 15 fős családi vállalkozás, ami építőipari munkagépek alkatrészeivel foglalkozik. Széles portfóliónk – értékesítés, szerviz és bérbeadás – egyedülálló a magyar piacon, így ügyfeleink problémáira személyre szabott, komplex megoldásokat tudunk nyújtani. Partnereink között van például a Penta Kft., a Swietelsky Magyarország Kft., az Axiál Kft., valamint számos munkagép-kölcsönzéssel foglalkozó cég is. Telephelyünk – az iroda, a mellette lévő raktár és a műhely – az M0-s mellett, a nagytarcsai ipari parkban található.

Milyen feladataid lesznek?

  • Elsősorban az ügyfelekkel való telefonos és személyes kapcsolattartás lesz a feladatod. Telefonon egyeztetsz velük a megrendelt áru átvételéről, fizetéséről és szállításáról.
  • Megszervezed a fuvart annak, aki kiszállítást kért, és eligazítod, segíted a személyes átvételre érkező ügyfeleket.
  • Számlázol, szállítólevelet és egyéb dokumentumokat állítasz ki.
  • Naprakészen tartod és kezeled a már folyamatban lévő vevői – és később a szállítói – megrendeléseket. Te felelsz majd azért, hogy a termékmozgás folyamatos és zökkenőmentes legyen. 
  • Nyomon követed a készlethiányos termékeket és előkészíted a megrendelésüket.
  • A számlákkal és megrendelésekkel kapcsolatos információkat a NaturaSoft rendszerben rögzíted, frissíted.
  • Kapcsolatot tartasz a külföldi partnerekkel angol nyelven – elsősorban e-mailben, szükség esetén telefonon.
  • Ahogyan bővül a termékismereted (ebben maximális támogatást nyújtunk neked), fokozatosan bevonunk majd az értékesítés egyéb folyamataiba is.

Amit mi biztosítunk:

  • Fontos számunkra a pontos munkakezdés és -befejezés, a hatékony munkaszervezés. A munkaidőd hétköznap 7.00–15.30-ig tart majd – pénteken 14.00-ig –, irodai jelenléttel. 
  • Garantáljuk, hogy nem fogod hazavinni a munkát, nem kell számolnod túlórával és hétvégén sem csörög majd munkaügyben a telefonod.
  • Odafigyelünk arra, hogy optimális irodai környezetet biztosítsunk a munkatársainknak. Kényelmes szék, kávé, tea, néha aprósüti vagy pogácsa, télen meleg kabát – fontos számunkra, hogy jól érezd magad, ha velünk dolgozol.
  • Mivel egyre többen vagyunk, új irodai tér kialakítása előtt állunk: lehetőséged lesz magadra szabni a munkakörnyezetedet.
  • Az irodában 6 fős csapatban, jó hangulatban, támogató közegben dolgozunk. Közvetlen felettesed az értékesítési vezető lesz, az ő munkáját fogod támogatni.
  • A munkába járás költségét megtérítjük, akár autóval, akár tömegközlekedéssel jársz be. 
  • Fix fizetéssel számolhatsz, amit legkésőbb minden hónap 5-éig utalunk a számodra. A fizetéseket minden évben emeljük, hogy ne maradjunk le az inflációtól, és ha már legalább egy éve itt vagy, akkor év végén bónusszal honoráljuk a munkádat.
  • Nagyra értékeljük a nyitottságot és a tanulni vágyást: munkádhoz kapcsolódóan képzésekben vehetsz részt, aminek a költségét a cég állja.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk a betanításodra, folyamatos támogatásban lesz részed. 

Amit mi várunk tőled:

  • legalább középfokú végzettség
  • magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, online felületek, Google Drive)
  • angol nyelv használata írásban és szóban egyaránt (B1-B2 szint, középfokú nyelvtudás)
  • kommunikációs készség, udvariasság, önállóság: ne gyere zavarba, ha valaki hozzád szól, vagy egy ismeretlen helyzettel kell kezdeni valamit
  • nyitottság és hajlandóság a tanulásra, mert itt biztos sok újat fogsz látni-hallani
  • pontosság és igényesség – magadra és a munkádra egyaránt

Előnyt jelent:

  • ügyfélkezelésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett korábbi tapasztalat
  • kereskedelmi gyakorlat (számlázás, megrendelések kezelése, stb.)
  • műszaki területen szerzett tapasztalat, vagy ilyen irányú érdeklődés
  • építőipari gépekről, azok alkatrészeiről, egyéb műszaki téren szerzett ismeretek és tapasztalat
  • NaturaSoft program (vagy egyéb komplex számlázó- és készletkezelő program) és/vagy Trello ismerete

Munkavégzés helye:

A Ketten Gép telephelye könnyen megközelíthető helyen, az M0-ás mellett lévő nagytarcsai ipari parkban található. A közlekedés ezen a környéken zökkenőmentes, nem kell nagy dugókra számítanod. Ha a közelben laksz, akár kerékpárral is jöhetsz a munkába, de az autóbusz is jó választás lehet, hiszen a 480-as és a 482-es számú busz közvetlenül az irodánk előtt áll meg.

Bérezés

Ebben a munkakörben bruttó 550.000–600.000 Ft fizetést tudunk biztosítani, képzettségtől és tapasztalattól függően. Emellett megtérítjük a munkába járás költségét, és teljesítményed függvényében év végi bónuszra is számíthatsz.

Jelentkezés

Felkeltettük az érdeklődésedet? Küldd el önéletrajzodat a marketing@kettengep.hu email-címre. Kérjük, leveledben emellett írj pár sort kötetlenül magadról, és hogy miért érdekel ez az állás, miért dolgoznál szívesen velünk

Azokkal a pályázókkal, akik a megjelölt alapfeltételeknek megfelelnek, felvesszük a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessünk egy személyes beszélgetésre is.